You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Legújabb fejlesztések

  • A 2019-es évet az ügyek felületének átgondolásával indítottuk.

    Az ügyekhez / megbízókhoz felvehető munkaórák / költségek rögzítésének felülete kisebb hangsúlyt kapott, míg felkerült a kiválasztott ügyre szűrt teendők felvételének és kezelésének lehetősége. Ezen felül a hozzászólások ablak a kisebb monitorral rendelkező számítógépék számára is használhatóbbá vált.

    Az idei évben is szívesen fogadjuk visszajelzéseiket, melyet / melyeket folyamatos fejlesztéssel és új funkciókkal hálálunk meg! ️

  • Megújult naptár funkció

    Működését tekintve talán a Google naptára jelenleg a leghasználhatóbb a piacon, ezért igyekeztünk a több millió felhasználói visszajelzést lekövetve mi is megalkotni a lehető legergonomikusabb elektronikus kalendáriumot. ️

  • További megbízó / ellenérdekű fél hozzáadása ugyanazon ügyhöz

    Gyakori, hogy egy-egy ügyhöz több megbízó vagy ellenérdekű fél is kapcsolódik, ezért a mai naptól 5-5 rögzíthető belőlük minden egyes megbízáshoz! 🧐☝️

  • Határidős feladatok felvétele, delegálása, menedzselése még soha nem volt ilyen egyszerű!

    Előfizetői visszajelzések alapján némi ráncfelvarráson esett át a feladatok(teendők) funkció. Tekintse meg az erről készült videónkat:

  • Új funkció az irodavezetőknek

    Fontos, hogy figyelemmel tudja kísérni a munkatársak aktuális feladatait, valamint az általuk felrögzített munkaórákat (nem csak a számlázás menüpontban), így az admin jogosultságú irodavezetők ezen túl néhány kattintással bármely kolléga pillanatnyi terheltségével képbe kerülhetnek.

  • Segítség a számlázásban

    A munkaórák valamint a készköltségek kiszámlázásának nyomon követésében szeretnék segítséget nyújtani. Mától akár egyesével, akár tömegesen "kiszámlázottnak" tudja jelölni a felvitt tételeket. Így még gyorsabbá válik a havi vagy hó közi számlázás is.

  • Ügy hozzászólás

    ... mert már rég tudjuk, hogy nem az emailezés a leghatékonyabb módja a kommunikációnak. Tegye átláthatóvá, egyszerűen visszakereshetővé irodája belső kommunikációját! Kattintson az ügyre és ossza meg észrevételeit munkatársaival az adott megbízással kapcsolatban!

  • Dokumentum sablon tár

    A dokumentum sablonkezelő modul a mai napon minden előfizetőnk számára aktiválásra került. Segítségével rendkívüli módon felgyorsítható az iroda működése, valamint az adminisztrációs hibák lehetőségét is szinte teljesen nullára csökkenthető. A bemutató videóban mindössze 14 másodperc alatt elkészíthető egy megbízási szerződés, csupán néhány kattintással.

  • Bővített megbízói mezők

    Az új dokumentum sablon kezelő rendszer bevezetését előkészítendően kibővítettük a felvihető adatok körét a megbízók esetében.

  • Tárgyaló foglaló

    Elkészültünk a tárgyaló foglaló modullal, melynek segítségével egyszerűen tudunk időpontot foglalni, valamint szükség szerint lemondani azt. Admin jogosultsággal munkatársaink foglalásainak törlésén túlmenően lehetőségünk nyílik tárgyalókat hozzáadni vagy éppen eltávolítani, ha nincs rá szükségünk.

  • Youtube

    Elkészült a 4.7-es verzió rövid bemutató videója